пʼятницю, 16 травня 2014 р.

Фініш!!!


Модуль 11. Рефлексія

З усього того, чому я навчився на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде отриманий мною досвід підготовки спеціальних форм для підтримки самостійної дослідницької діяльності учнів. Крім того, мій досвід навчання кожного разу змушує мене переглядати свої вимоги до результатів учнівської діяльності. Ми прагнемо ставити високі "планки" для учнів, але чи завжди ми  відповідаємо тим вимогам, які ставлять до нас оточуючі люди? Мабуть що ні... Тому вчусь  з розумінням ставитись до того, що не кожен учень може відразу зробити так, як мені   хочеться  чи вивчити те, що вимагає він нього програма... На уроках учні і вчителі знаходяться під певним тиском розрозблених кимось критеріїв оцінювання, а в методі проектів вчитель і учні самостійно можуть визначити обсяг роботи, вимоги до її якості,  темп просування тощо. Шкода, що не можна працювати так постійно - забезпечуючи кожному учню індивідуальний темп навчання, посильний обсяг роботи. Вчитель-фасилітатор - це основна роль вчителя майбутнього, цьому не вчать у  ВНЗ, тому участь студентів педвузів у навчанні за цією програмою має бути обов'язковою. Втім, технології розвиваються тепер так стрімко, що вчитель і сам має навчитись визначати свої освітні потреби, враховувати вимоги часу.
Моє навчання в групі дало мені можливість познайомитись з колегами, які повною мірою відповідають моєму уявленню про сучасного вчителя, поновити контакти з тими, кого знаю давно, отримати задоволення від нових знань. Буду ділитись з ними з колегами!

четвер, 15 травня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зясувати мою роль фасилітатора внавчанні учнів за методом проектів. Педагог стає насампередфасилітатором та консультантом, радникомучнівФасилітатор організовує роботу учнів, сприяє розвиткуїх особистісних якостей, допомагає ідентифікувати проблемиі приймати рішення. Створив презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; створив план впровадження теми та документ для фасилітації; визначив наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшов Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Створив форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні

середу, 14 травня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  1. Поділитися прикладами учнівських робіт;
  2. Обговорити ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; 
  3. Проаналізувати те, як вони самі проводять оцінювання; 
  4. Доопрацювати плани оцінювання.


Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, а саме 

- демонстрації формування в учнів навичок ХХІ століття, як можна навчити учнів створювати учнівський блог, вікі-статтю, учнівську публікацію та учнівську презентацію. Такі можливості розширюють види діяльності учнів та допомагають пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
- ділитися своїми думками, ідеями та проектами один з одним;
- спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти, створені відеокліпи;
- змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші;
- запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших.

- переглянути План вивчення теми та внесуть до нього зміни.